Strona wykorzystuje pliki cookies, czy wyrażasz zgodę na ich używanie?
Menu

Harmonogram prac (2016)

Zadania przed biegiem:

  • opracowanie trasy biegu
  • opracowanie regulaminu - V
  • wyznaczenie terenu na parking - V
  • aprobata leśniczego - V
  • zgoda Nadleśnictwa -V
  • zapewnienie depozytu (np. woreczki spinane krokodylkami, opisane numerem zawodnika, przechowywane w świetlicy)
  • medale i nagrody - sugestia wykonania medali na skórze, coś niepowtarzalnego dla zwycięców - w trakcie

Zabawy dla dzieciaków

  • Romek ma osobę, która poprowadzi to za 200 zł + 100 zł na dodatki
  • Bieg dla przedszkolaków - Jaga + Hania
  • Bieg dla 6-10 lat -Jaga + Hania
  • Bieg dla 11-16 -Jaga + Hania
  • Bańki dla dzieciaków - „narzędzia” do bańkowania

Zapotrzebowanie na sprzęt i inne: 

  • Agregat prądotwórczy - sprawdzić jakie wymagania mają od pomiaru czasu - możliwe, że potrzebne będą dwa. (Jaga 1x agregat, Sołtys x1 )
  • Prąd z świetlicy - przedłużacze
  • Oznaczenie: biuro zawodów, mapka poglądowa biegu, oznaczenie trasy (strzałki, taśmy).
  • Banery promocyjne - kto może ten organizuje. Na pewno mamy: mieczewo.com x2, stowarzyszenie, Studio Przy Lesie, Lotto, Skład Węgla (Wulbi), PferdVSM (banery/flagi), Chłodnictwo Werner, Kajaki Dudek

Zadania inne:

  • pozyskanie sponsorów/środków 
  • zwerbowanie osób do obsługi
  • atrakcje dla biegaczy w czasie biegu 

Zadania w dniu Hekatomby:

  1. Piątek - oznaczenie trasy - Michał/Romek
  2. Sobota - sprawdzenie trasy - Michał/Romek
  3. Przygotowanie (spakowanie) i wydawanie pakietów startowych piątek wieczór - Paulina i Mikołaj
  4. Wydawanie pakietów startowych przed zawodami -Paulina i Mikołaj
  5. Parkingowy - 2 osoby: Jarek Malesiński + Krzysztof Rogaliński
  6. Depozyt - Krzyszto Rogaliński
  7. Osoby przy wodopojach 
    • wodopój meta (banany, drożdżówki, woda, ciasto domowe, jabłka, herbata, kawa) -  kto ogarnie temat ?
    • wodopój/punkt kontrolny - hekatomba główna (przed górkami)-kto ?
  8. Osoby robiące zdjęcia w wyznaczonych (dwóch- trzech) miejscach - 2 - 3 osoby
    • Zdjęcia nr 1 - Tomek - na trasie biegu
    • Zdjęcia nr 2 - Sylwia ?
    • Zdjęcia nr 3 - Zosia - na "plaży"
    • Zdjęcia nr 4 - Klaudia start/meta
    • Zdjęcia nr 5 - Ania start/meta
  9. Punkt kontrolny na górce - strażacy
  10. Osoba wręczająca medale -Paulina i Mikołaj
  11. Osoby ogarniające dzieciaki - Jaga, Hania, Geniu
  12. Osoba wręczająca nagrody dla najlepszych - organizatorzy
  13. Osoba zamykająca bieg - Paulina i Mikołaj
  14. Lekarz - (Romek organizuje)
  15. Osoba prowadząca bieg - OSiR Mosina

Najbliższe spotkanie: piątek 17-czerwca - godzina 17:00 !!!

Facebook Twitter Google+ Pinterest
×